Powrót do strony głównej

REGULAMIN KONKURSU „NA MAXACH”

  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
  2. Organizatorem Konkursu jest firma MaXgear sp. z o.o. z siedzibą w Tychach, ul. Jana Brzozy 28, 43-100 Tychy, prowadzącą działalność gospodarczą na podstawie wpisu do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Katowice- Wschód VIII Wydział Gospodarczy pod numerem KRS: 0000279190, NIP: 6462779647, REGON: 2406407940, kapitał zakładowy: 50.000,00 złotych (pięćdziesiąt tysięcy złotych), wpłacony w całości, zwana dalej „Organizatorem”.
  3. Konkurs prowadzony jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej za pośrednictwem platform społecznościowych: Instagram, Facebook i Tik Tok oraz strony internetowej MaXgear (https://maxgear.pl/pl/) oraz landing page (https://konkurs.maxgear.pl/)
  4. Organizator oświadcza, że Konkurs nie jest w żaden sposób sponsorowany, popierany ani zarządzany przez właściciela serwisu internetowego Instagram, Facebook, TikTok.
  5. Przez udział w niniejszym Konkursie Uczestnicy zwalniają serwis Instagram, Facebook, TikTok  z odpowiedzialności w całości.
  6. Przystąpienie do udziału, poprzez publikację Rolki w Konkursie przez Uczestnika zgodnie z zasadami opisanymi poniżej jest równoznaczne z akceptacją przez niego postanowień Regulaminu Konkursu. Przystępując do Konkursu, Uczestnik zobowiązuje się do przestrzegania postanowień Regulaminu Konkursu. Naruszenie przez Uczestnika tego zobowiązania stanowi podstawę do wykluczenia Uczestnika z Konkursu.
  7. Konkurs objęty niniejszym Regulaminem nie jest „grą losową”, w tym w szczególności „loterią pieniężną”, „loterią promocyjną”, ani też „loterią fantową”, których wynik zależy od przypadku (przeprowadzenia losowania) w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (Dz.U. 09.201.1540).
  8. Partnerem konkursu jest spółka Auto Partner Spółka Akcyjna z siedzibą w Bieruniu (43-150), przy ul. Ekonomicznej 20, prowadzącą działalność gospodarczą na podstawie wpisu do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Katowice-Wschód VIII Wydział Gospodarczy pod numerem KRS: 0000291327, NIP: 6340011017, REGON: 276249079.
  9. Definicje:
  10. Organizator – MaXgear sp. z o.o. z siedzibą w Tychach, ul. Jana Brzozy 28, 43-100 Tychy, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Katowice-Wschód VIII Wydział Gospodarczy pod numerem KRS: 0000279190, NIP: 6462779647, REGON: 2406407940, który jest odpowiedzialny za przeprowadzenie Konkursu, jego organizację, wydanie nagród oraz przestrzeganie niniejszego Regulaminu. Adres do kontaktu: 43-150 Bieruń, ul. Ekonomiczna 20.
  11. Regulamin Konkursu „Na MaXach” – niniejszy dokument określający zasady, warunki oraz przebieg Konkursu „Na MaXach”, w tym prawa i obowiązki Uczestników oraz Organizatora, a także sposób wyłonienia zwycięzców i przyznania nagród. Regulamin stanowi jedyny, wiążący dokument regulujący Konkurs.
  12. Komisja Konkursowa – organ powołany przez Organizatora, składający się z trzech osób, odpowiedzialny za prawidłowy przebieg Konkursu, w szczególności za: ocenę Prac Konkursowych w Etapie I, wybór 5 najlepszych Prac, rozstrzyganie przypadków spornych, w tym remisu w głosowaniu, czuwanie nad prawidłowym przebiegiem głosowania, weryfikację zgodności przebiegu Konkursu z Regulaminem, nadzór nad przyznawaniem i wręczaniem nagród, jak również wykonywanie innych czynności związanych z organizacją i realizacją Konkursu, które zostaną powierzone Komisji przez Organizatora.
  13. Rolka / Praca Konkursowa – materiał wideo zgłoszony przez Uczestnika do Konkursu, spełniający wymagania określone w § 6 Regulaminu, prezentujący produkty marki MaXgear, wykonany samodzielnie przez Uczestnika oraz stanowiący utwór w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
  14. Internauci głosujący – osoby fizyczne posiadające pełną zdolność do czynności prawnych, które w Etapie II Konkursu oddają głosy na wybrane Prace Konkursowe za pośrednictwem formularza głosowania dostępnego na stronie MaXgear lub landing page „Na MaXach”.
  15. Laureat / Zwycięzca – Uczestnik Konkursu, którego Praca Konkursowa została wybrana przez Komisję Konkursową do II Etapu, zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie, i któremu przyznano nagrodę w Konkursie, według głosowania Internautów.
  16. CZAS TRWANIA KONKURSU
  17. Konkurs rozpoczyna się w dniu 17 września 2025 roku do dnia 6 grudnia 2025 roku.
  18. Konkurs składa się z dwóch etapów.
  19. Etap I – uczestnicy nagrywają i publikują rolki konkursowe zgodnie z zasadami określonymi poniżej.
  20. Etap II – spośród zgłoszonych prac Organizator wybierze 5 najlepszych rolek, które zostaną udostępnione na stronie internetowej MaXgear oraz dedykowanym landing page Konkursu. Następnie Internauci oddadzą głosy, które zdecydują o wyborze laureatów.
  21. Harmonogram:
    1. do 15 listopada 2025 r. – zgłaszanie Prac Konkursowych (Etap I),
    1. do 22 listopada 2025 r. – wybór 5 najlepszych Prac Konkursowych przez Komisję Konkursową oraz publikacja wyników,
    1. 5 dni – czas na dostarczenie zgód, oświadczeń i umowy przeniesienia autorskich praw majątkowych przez zakwalifikowanych uczestników,
    1. po publikacji 5 prac – 7 dni głosowania internautów (Etap II),
    1. ogłoszenie wyników – do dnia 6 grudnia 2025 r.
  22. UCZESTNICY
  23. W Konkursie mogą brać udział osoby fizyczne posiadające pełną zdolność do czynności prawnych, oraz osoby prawne, które to podmioty posiadają aktywny profil użytkownika w serwisie Instagram, Facebook, Tik Tok (dalej: Uczestnicy).
  24. Warunkiem wzięcia udziału w Konkursie jest posiadanie aktywnego i zweryfikowanego konta (spełniającego warunki serwisu) w jednym z serwisów społecznościowych: Instagram, Facebook, TikTok, w tym prywatnego lub związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą oraz oznaczenie właściwego profilu marki MaXgear na Serwisie, w którym Rolka zostanie opublikowana, to jest:
  25.  Facebook – https://www.facebook.com/maxgearpolska,
  26. TikTok – https://www.tiktok.com/@maxgear.pl,
  27. Instagram – https://www.instagram.com/maxgear.pl,
  28. Poprzez uczestnictwo w Konkursie Uczestnik oświadcza, że jest osobą fizyczną posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych lub że jest uprawniony do działania w imieniu i na rzecz reprezentowanej osoby prawnej.
  29. W sytuacji zakwalifikowania pracy konkursowej do drugiego etapu Konkursu Uczestnik zobowiązuje się do:
  30. dostarczenia zgody na rzecz Organizatora wyrażonej przez każdą z osób występującej w Rolce na wykorzystanie i rozpowszechnianie jej dóbr osobistych, w szczególności imienia, nazwiska, głosu i wizerunku, a także na przetwarzanie danych osobowych w zakresie wizerunku, zgodnie z treścią oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 1 do Regulaminu,
  31. zawarcia z Organizatorem umowy przeniesienia autorskich praw majątkowych do utworu stanowiącego Pracę Konkursową, której treść stanowi Załącznik nr 2 do Regulaminu,
  32. złożenia Organizatorowi oświadczenia, którego treść stanowi Załącznik nr 3 do Regulaminu.
  33. Uczestnik bierze udział w Konkursie wyłącznie w imieniu własnym albo w imieniu osoby prawnej, do której reprezentacji jest umocowany. Udział w Konkursie na rzecz osób trzecich jest niedopuszczalny.
  34. Udział w Konkursie jest dobrowolny i bezpłatny.
  35. W Konkursie nie mogą uczestniczyć pracownicy, współpracownicy oraz inne osoby świadczące usługi na rzecz Organizatora lub Partnera Konkursu, niezależnie od podstawy prawnej ich zatrudnienia lub współpracy, a także ich małżonkowie, osoby pozostające z nimi we wspólnym pożyciu oraz ich dzieci.
  36. ZASADY KONKURSU
  37. Zadaniem Uczestnika w ramach Etapu I jest nagranie kreatywnej Rolki wideo prezentującej produkty marki MaXgear.
  38. Rolka powinna spełniać następujące wymagania techniczne:
  39. format pionowy (min. 1080 × 1920 px),
  40. maksymalny czas trwania – 90 sekund,
  41. zawiera przekaz pozytywny, zachęcający do korzystania z produktów marki MaXgear,
  42. treści w języku polskim,
  43. Rolka powinna koncentrować się na prezentacji produktów marki MaXgear i nie może zawierać elementów odnoszących się do marek konkurencyjnych ani porównań z ich produktami.
  44. Uczestnik publikuje Rolkę na swoim profilu w jednym z poniższych serwisów społecznościowych, korzystając z ustawienia publicznego, dodając hashtag #NAMAXACH oraz oznaczając oficjalny profil MaXgear:
  45. Facebook – https://www.facebook.com/maxgearpolska,
  46. Tik Tok – https://www.tiktok.com/@maxgear.pl,
  47. Instagram – https://www.instagram.com/maxgear.pl.
  48. Publikacje Rolek na powyższych serwisach można dokonywać w terminie do dnia 15 listopada 2025 r., godz. 23:59.
  49. Do Etapu II zostanie zakwalifikowanych 5 Rolek wybranych przez Komisję Konkursową, które:
    1. są zgodne z wymaganiami technicznymi opisanymi w ust. 5,
    1. wyróżniają się pomysłowością i kreatywnością,
    1. będą miały wyróżniającą się ilość polubień/ udostępnień w serwisie Instagram, Facebook, Tik Tok,
    1. wykazują się samodzielnością pracy Autora.
  50. Komisja Konkursowa w terminie 7 dni od zakończenia przyjmowania zgłoszeń wyłoni 5 prac zakwalifikowanych do Etapu II.
  51. W terminie 5 dni od ogłoszenia wyników Etapu I zakwalifikowani Uczestnicy zobowiązani są do dostarczenia Organizatorowi wymaganych dokumentów, o których mowa w Rozdziale III pkt 4, wraz z Rolką w formacie źródłowym. Niedostarczenie dokumentów lub Rolki w powyższym terminie skutkuje dyskwalifikacją Uczestnika, a jego Praca Konkursowa może zostać zastąpiona inną Rolką wybraną przez Organizatora.
  52. 5 wybranych Rolek zostanie następnie opublikowanych na stronie internetowej MaXgear oraz landing page Konkursu. Głosowanie Internautów potrwa przez 7 dni od dnia ich publikacji.
  53. Zwycięzcy Konkursu zostaną wyłonieni na podstawie największej liczby ważnych głosów oddanych przez Internautów. Wysokość nagrody jest uzależniona od zajętego miejsca w rankingu, przy czym nagroda za pierwsze miejsce jest najwyższa.
  54.  Ogłoszenie wyników Konkursu i przyznanie nagród nastąpi do dnia 6 grudnia 2025 r.
  55. Celem Konkursu jest promocja produktów marki MaXgear.
  56. KOMISJA KONKURSOWA ORAZ PRZEBIEG GŁOSOWANIA
  57. Nad prawidłowością wyłonienia Laureatów czuwać będzie Komisja Konkursowa powołana przez Organizatora, która składa się z 3 (słownie: trzy) osób. 
  58. Do zadań Komisji Konkursowej należy:
    1. Etap I – Komisja wybiera 5 Rolek zgodnych z Regulaminem i najbardziej kreatywnych,
    1. Etap II:
  • weryfikowanie poprawności oddanych głosów w Etapie II,
    • zweryfikowania zgodności dostarczonych dokumentów opisanych w rozdziale III pkt 4.
    • prowadzenie dokumentacji Konkursu.
  • Decyzje Komisji Konkursowej są ostateczne i nie podlegają zaskarżeniu.
  • Wyłonienie 5 Rolek zostanie ogłoszone zgodnie z harmonogramem do 22 listopada 2025 roku. Informacja o wynikach Konkursu zostanie opublikowana za pomocą postów w serwisie społecznościowym w aktualnościach na stronie internetowej MaXgear (https://maxgear.pl/pl/) oraz landing page (https://konkurs.maxgear.pl/), poprzez podanie listy 5 Laureatów Etapu I Konkursu zawierającej nazwę profilu. Jeżeli będzie taka możliwość, nastąpi oznaczenie wygranego profilu w poście.
  • Głosowanie Internautów w II Etapie odbywa się poprzez kliknięcie przycisku „Głosuję” po podaniu adresu e-mail i jego potwierdzeniu w linku aktywacyjnym, otrzymanym na adres e-mail.
  • Każdy Internauta, który chce wziąć udział w głosowaniu, wyraża zgodę na kontakt mailowy ze strony Organizatora w celu weryfikacji adresu e-mail oraz potwierdzenia oddanego głosu.
  • Każdy Biorący udział w głosowaniu może oddać maksymalnie 1 głos dziennie. System zabezpieczy głosowanie przed nadużyciami (Captcha, unikalny e-mail).
  • Organizator zastrzega sobie prawo do odrzucenia głosów oddanych nieuczciwie (np. boty, fałszywe konta, powielanie adresów).
  • Zwycięzcą zostaje Uczestnik z największą liczbą ważnych głosów. W przypadku remisu decyduje Komisja Konkursowa.
  • W sytuacji niewywiązania się przez Laureata ze wszystkich obowiązków wynikających z Regulaminu Organizator zastrzega prawo wykluczenia Uczestnika z konkursu i nagrodzenia innego Uczestnika.
  • Przy wyborze najlepszej Pracy Konkursowej, o których mowa w ust. 4 powyżej, Komisja Konkursowa będzie stosowała w szczególności następujące kryteria:
    • umieszczenie produktów marki MaXgear,
    • pomysłowość i kreatywność w wykonaniu Rolki,
    • ilość polubień / udostępnień w serwisie Instagram, Facebook, Tik Tok,
    • samodzielność,
    • zgodność z wymogami technicznymi wskazanymi w Regulaminie.
  • Jeden Uczestnik w okresie trwania Konkursu może maksymalnie zdobyć 1 nagrodę.
  • Organizator ma prawo do weryfikacji, czy Laureaci Konkursu spełniają warunki uczestnictwa określone w niniejszym Regulaminie. Brak współpracy Uczestnika w zakresie weryfikacji spełnienia warunków Konkursu może skutkować wykluczeniem Uczestnika.
  • Organizator zastrzega możliwość przyznania dodatkowych nagród w sytuacji, gdy więcej niż 5 Prac Konkursowych w opinii Komisji Konkursowej zasługuje na wyróżnienie. W powyższej sytuacji Organizator skontaktuje się z Uczestnikiem za pomocą Serwisu, w którym udostępnił Pracę Konkursową. Gdyby ten sposób komunikacji okazał się niemożliwy, Organizator skontaktuje się z Uczestnikiem za pomocą pozostałych w/w serwisów internetowych.
  • Organizator ma prawo wykluczyć Uczestnika z udziału w Konkursie w przypadku uzasadnionego podejrzenia posługiwania się nieprawdziwymi danymi, podszywania się pod innego użytkownika, próby wpływania na wyniki Konkursu lub naruszenia przez niego warunków Regulaminu lub zasad fair play. Wykluczenie Uczestnika może nastąpić w każdym etapie trwania Konkursu i obejmuje również prawo do pozbawienia Uczestnika nagrody. Uczestnik ma prawo złożenia reklamacji zgodnie z Regulaminem.
  • Organizator nie ponosi odpowiedzialności za czasowe lub stałe trudności związane z korzystaniem z serwisu YouTube, Instagram, Facebook, TikTok oraz za czasowe lub stałe zablokowanie strony lub aplikacji ze strony Facebooka.

V. PRZEKAZANIE NAGRÓD

  1. Nagrodami przewidzianymi w Konkursie (dalej: Nagrody) są:
  2. Za zajęcie I miejsca – Smartfon Apple iPhone 16 Pro 5G Black Titanium 256GB, o wartości 5.067,60 zł (pięć tysięcy sześćdziesiąt siedem złotych i sześćdziesiąt groszy)
  3. Za zajęcie II miejsca – Konsola Microsoft Xbox Series X o wartości 2.865,90 zł (dwa tysiące osiemset sześćdziesiąt złotych i dziewięćdziesiąt groszy) oraz Słuchawki STEELSERIES Arctis Nova 5X Wireless o wartości 455,10 zł (czterysta pięćdziesiąt pięć złotych i dziesięć groszy), to jest łączna wartość nagrody wynosi 3.321,00 zł (trzy tysiące trzysta dwadzieścia jeden złotych)
  4. Za zajęcie III miejsca – hulajnoga elektryczna marki MOTUS Pro Urban 60 km 500W Amortyzacja 10’’, kolor grafitowy; o wartości 1.906,50 zł (jeden tysiąc dziewięćset sześć złotych i pięćdziesiąt groszy);
  5. Za zajęcie IV miejsca – karta podarunkowa do Media Expert o wartości 1.500,00 zł (jeden tysiąc pięćset złotych);
  6. Za zajęcie V miejsca – bon paliwowy o wartości 1000 zł (jeden tysiąc złotych).
  • Jeśli w związku z przekazaniem Nagrody, o której mowa w  punkcie 1 powyżej, wystąpi konieczność uiszczenia podatku dochodowego, Organizator przyzna Uczestnikowi dodatkową nagrodę (wartościowo odzwierciedlającą wartość należnego podatku dochodowego od przekazanej Nagrody). Kwota ta wraz z przekazaniem Nagrody:
    • w przypadku Uczestników będących osobami fizycznymi, biorącymi udział w Konkursie poza prowadzoną działalnością gospodarczą –  zostanie potrącona przez Organizatora i przekazana na konto właściwego urzędu skarbowego;
    • w przypadku Uczestników będących osobami fizycznymi, biorącymi udział w Konkursie w ramach prowadzonej działalności gospodarczej lub Uczestników będących osobami prawnymi – zostanie przekazana na wskazane przez Uczestnika konto bankowe, w terminie 14 dni od przekazania Nagrody.
  • Warunkiem przyznania dodatkowej nagrody, o której mowa w punkcie 2 powyżej, jest złożenie przez Uczestnika Oświadczenia, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do Regulaminu.
  • Organizator zastrzega sobie możliwość kontaktu ze Zwycięzcami Konkursu mailowo lub telefonicznie. Brak odpowiedzi Laureata Konkursu, w terminie 48 godzin, na wysłaną wiadomość przez Organizatora, może skutkować utratą prawa do Nagrody.
  • Przekazanie Nagrody może nastąpić poprzez:
  • Osobiste wręczenie nagrody w miejscu zamieszkania/siedziby Uczestnika, przez pracownika Organizatora lub Partnera konkursu, albo
  • Poprzez wysyłkę Nagrody za pośrednictwem usługi kurierskiej.
  • Zwycięzcy Konkursu oraz osoby wyróżnione nabędą prawo do odbioru Nagrody po ogłoszeniu wyników Konkursu, pod warunkiem zawarcia umowy o przeniesienie autorskich praw majątkowych do Pracy Konkursowej, której wzór stanowi Załącznik nr 2 do Regulaminu.
  • W sytuacji przekazania nagrody firmą kurierską lub dostarczenia przez pracownika Organizatora lub Partnera konkursu, Zwycięzcy Konkursu zostaną poproszeni o podanie danych niezbędnych do wysłania Nagrody drogą pocztową: imię i nazwisko, adres zamieszkania (ulica, numer lokalu, miasto z kodem pocztowym), telefon kontaktowy oraz adres e-mail. W przypadku braku przesłania przez Zwycięzcę Konkursu danych niezbędnych do przesłania Nagrody, Organizatorowi przysługuje prawo do pozbawienia Uczestnika Nagrody.
  • Nie ma możliwości zamiany Nagrody na jej ekwiwalent pieniężny lub nagrodę innego rodzaju.
  • Laureat może zrzec się otrzymania Nagrody. Zrzeczenie się prawa do nagrody nie powoduje powstania po stronie Laureata roszczenia o otrzymanie ekwiwalentu pieniężnego lub prawa do nagrody innego rodzaju.
  • Organizator Konkursu zobowiązuje się do wysłania Nagrody do każdego Zwycięzcy Konkursu w terminie nieprzekraczającym 30 dni roboczych od chwili otrzymania od laureata danych niezbędnych do jej wysyłki.
  • Organizator ponosi wszelkie koszty związane z wysyłką Nagród na terenie Polski.
  • Organizator nie ponosi odpowiedzialności za usługi świadczone przez operatorów pocztowych lub firmy kurierskie uczestniczące w wysyłce Nagrody.
  • Organizator zobowiązuje się do pokrycia należnego podatku dochodowego od nagród przyznanych w Konkursie. Nagroda wskazana w Regulaminie jest wartością brutto, a wszelkie zobowiązania podatkowe związane z jej przyznaniem zostaną uregulowane przez Organizatora zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  • Laureat traci prawo do Nagrody w przypadku, gdy:
  • odmówi przyjęcia Nagrody,
  • odmówi podpisania umowy o przeniesienie autorskich praw do Utworu,
  • kontakt z Uczestnikiem nie będzie możliwy,
  • nie dostarczenia wymaganych dokumentów,
  • Nagroda nie będzie mogła być zrealizowana z przyczyn niezależnych od Organizatora, a w szczególności wskutek podania nieprawidłowych danych lub braku aktualizacji danych Laureata,
  • Uczestnik nie spełnia warunków Regulaminu uprawniających go do wzięcia udziału w Konkursie lub otrzymania Nagrody.

VI.  POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

  1. Wszelkie reklamacje dotyczące Konkursu Uczestnicy powinni zgłaszać w formie pisemnej pod rygorem nieważności, na adres siedziby Organizatora, z dopiskiem: „konkurs Na MaXach” lub mailowo na adres: biuro@maxgear.pl
  2. Reklamacje mogą być zgłaszane w terminie 14 dni od daty zakończenia Konkursu, to jest od dnia ogłoszenia wyników. Reklamacje zgłoszone po upływie powyższego terminu nie będą wywoływać skutków prawnych.
  3. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres i numer telefonu, jak również dokładny opis i uzasadnienie reklamacji oraz w zakresie reklamacji złożonej pisemnie podpis Uczestnika.
  4. Reklamacje rozpatrywane będą przez Organizatora.
  5. Organizator rozpatrywać będzie reklamacje Uczestników na podstawie niniejszego Regulaminu. Wszelkie wątpliwości dotyczące Konkursu i postanowień niniejszego Regulaminu rozstrzyga Organizator. Wyłączne prawo do interpretacji postanowień niniejszego Regulaminu przysługuje Organizatorowi.
  6. Organizator rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia. O decyzji Organizatora Uczestnik zostanie poinformowany na piśmie. Decyzja Organizatora zawierająca uzasadnienie zostanie nadana do Uczestnika, na adres podany przez Uczestnika, w terminie 2 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.

VII. PRAWA AUTORSKIE, WYKORZYSTANIE AI I MUZYKI

  1. Praca Konkursowa musi być dziełem własnym Uczestnika i nie może naruszać praw osób trzecich. Dopuszczalne jest korzystanie z narzędzi opartych na sztucznej inteligencji wyłącznie w charakterze pomocniczym (np. montaż, poprawa jakości obrazu lub dźwięku, dodanie efektów). Niedopuszczalne jest stworzenie całej Pracy Konkursowej wyłącznie przy użyciu narzędzi AI. Organizator zastrzega sobie prawo do wykluczenia zgłoszeń, które w ocenie Organizatora naruszają powyższą zasadę.
  2. Z chwilą zgłoszenia Pracy Konkursowej Uczestnik oświadcza, że:
    1. jest wyłącznym autorem Pracy Konkursowej, a przysługują mu autorskie prawa osobiste i majątkowe do tej Pracy Konkursowej, albo posiada skuteczne i wystarczające uprawnienie do udzielenia Organizatorowi licencji na korzystanie z Pracy Konkursowej; w przypadku Uczestnika będącego osobą prawną należy wskazać osobę fizyczną będącą autorem Pracy Konkursowej,
    1. Praca Konkursowa nie narusza praw osób trzecich, w szczególności praw autorskich, praw pokrewnych ani dóbr osobistych,
    1. w przypadku wystąpienia w Pracy Konkursowej innych osób, uzyskał od nich zgodę na wykorzystanie wizerunku, głosu i innych dóbr osobistych w zakresie niezbędnym do realizacji Konkursu i zobowiązuje się dostarczyć taką zgodę na rzecz Organizatora,
    1. Uczestnik zobowiązuje się zwolnić Organizatora z wszelkiej odpowiedzialności z tytułu naruszenia tych praw, przepisów prawa oraz z odpowiedzialności związanej z nieprawdziwością niniejszego oświadczenia.
  3. Uczestnik, publikując Pracę Konkursową w serwisach społecznościowych (Instagram, Facebook, Tik Tok), jest zobowiązany do przestrzegania regulaminów tych serwisów, w szczególności w zakresie korzystania z utworów muzycznych.
  4. Uczestnik może wykorzystać w rolce muzykę dostępną w ramach funkcjonalności ww. platform, zgodnie z ich regulaminami. W przypadku zakwalifikowania Pracy Konkursowej do II etapu Uczestnik zobowiązany jest dostarczyć Organizatorowi wersję materiału wideo:
  5. bez podkładu muzycznego, albo
  6. z podkładem muzycznym pochodzącym z legalnych źródeł (np. muzyka royalty free, własna kompozycja, utwór licencjonowany).
    Organizator zastrzega sobie prawo do usunięcia lub zastąpienia ścieżki dźwiękowej w Pracy Konkursowej, jeżeli jej wykorzystanie mogłoby naruszać prawa osób trzecich lub przepisy prawa.
  • Organizator nie ponosi odpowiedzialności za naruszenie przez Uczestników praw autorskich lub zasad korzystania z muzyki wynikających z regulaminów platform, o których mowa w ust. 4.
  • Organizator nabywa prawa majątkowe do Pracy Konkursowej z chwilą podpisania umowy przeniesienia autorskich praw majątkowych, której wzór stanowi Załącznik nr 2 do Regulaminu, natomiast wynagrodzenie z tytułu przeniesienia majątkowych praw do Rolki stanowi nagroda opisana w rozdziale V. Rodzaj nagrody uzależniony jest od zajętego miejsca w Konkursie. Zapłata za przeniesienie autorskich praw majątkowych do utworu nastąpi po ogłoszeniu wyników II Etapu, nie później 30 dni od ogłoszenia wyników.
  • Nabycie autorskich praw majątkowych do Pracy Konkursowej obejmuje następujące pola eksploatacji:
  • utrwalanie utworu lub jego fragmentów w jakiejkolwiek formie i na jakimkolwiek nośniku, w szczególności na dyskach komputerowych, serwerach, nośnikach cyfrowych oraz wszelkiego rodzaju nośnikach obrazu i dźwięku;
  • zwielokrotnianie utworu lub jego fragmentów jakąkolwiek techniką, w tym techniką cyfrową, reprograficzną, drukarską, fotograficzną, zapisu komputerowego i magnetycznego, na wszelkich nośnikach przeznaczonych do tego celu;
  • wprowadzanie do obrotu egzemplarzy, na których utwór utrwalono, oraz ich użyczanie lub najem;
  • publiczne odtwarzanie i publiczne wystawianie utworu lub jego fragmentów, w tym w ramach wydarzeń publicznych, prezentacji, konferencji, targów, pokazów i innych form przekazu audiowizualnego;
  • publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i czasie przez siebie wybranym, w szczególności za pośrednictwem Internetu, serwisów społecznościowych, platform cyfrowych, aplikacji mobilnych oraz innych form przekazu elektronicznego;
  • wykorzystywanie w materiałach promocyjnych i reklamowych, w tym w spotach reklamowych, kampaniach marketingowych, materiałach drukowanych, katalogach, broszurach, prezentacjach, na stronach internetowych oraz w social media;
  • opracowywanie, modyfikowanie i adaptowanie utworu, w tym w szczególności dokonywanie zmian w warstwie wizualnej lub dźwiękowej, usuwanie lub dodawanie elementów (np. muzyki, napisów, logotypów), tworzenie wersji skróconych lub łączonych z innymi utworami;
  • tłumaczenie oraz przygotowanie wersji obcojęzycznych utworu, w tym opracowanie napisów, lektora, dubbingu czy lokalizacji treści;
  • wykorzystywanie w utworach multimedialnych, w tym w aplikacjach, materiałach interaktywnych, grach, prezentacjach i innych formach cyfrowych;
  • nadawanie, reemitowanie i wyświetlanie utworu za pomocą wizji i/lub fonii przewodowej lub bezprzewodowej, w tym satelitarnej i internetowej;
  • korzystanie na innych polach eksploatacji wynikających z przeznaczenia i charakteru utworu, w tym również na polach, które powstaną w przyszłości w związku z rozwojem technologii, środków przekazu lub kanałów dystrybucji.
  • MaXgear sp. z o.o. staje się właścicielem wszelkich nośników Rolek z chwilą ich przekazania do II Etapu Konkursu. Uczestnik zobowiązuje się do wydania wszystkich nośników Rolki.
  • Utwory, które wygrają Konkurs, będą publikowane przez spółkę MaXgear sp. z o.o. w ramach nabytych praw majątkowych do utworów, w celach marketingowych.

VIII DANE OSOBOWE

  1. Administratorem danych osobowych przekazywanych przez Uczestnika/ głosującego Internauty jest Organizator.
  2. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych można się kontaktować z Organizatorem pod adresem dpo@autopartner.com.
  3. Dane osobowe podawane w treści zgłoszenia przetwarzane będą w celu realizacji Konkursu, w tym w celu realizacji zobowiązań Uczestników wynikających z udzielonych względem Organizatora oświadczeń (np. akceptacji Regulaminu) oraz w celu przekazania Nagrody, jak również w celu nadzorowania nad poprawnością oddawanych głosów.
  4. Podanie nieprawdziwych lub niepełnych danych zwalnia Organizatora z obowiązku przekazania Nagrody.
  5. Danymi niezbędnymi do celów realizacji Konkursu i postanowień Regulaminu są: imię i nazwisko, wizerunek Uczestnika, zgodne z danymi zawartymi na jego profilu Instagram, Facebook, TikTok. W przypadku osób wyłonionych jako zwycięzców Konkursu konieczne będzie także podanie adresu korespondencyjnego, numeru telefonu oraz adresu e-mail w celu przekazania Nagrody. Adres korespondencyjny należy podać dopiero na prośbę Organizatora – we wskazanej przez niego formie. Dane osobowe głosujących Internatów pobierane są w zakresie: adresu email.
  6. Podanie danych osobowych, o których mowa powyżej jest dobrowolne, jednak odmowa ich podania skutkować będzie brakiem możliwości wzięcia udziału w Konkursie lub przekazania Nagrody albo możliwości oddania głosu podczas głosowania w II Etapie Konkursu.
  7. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych Uczestników stanowi:
  8. art. 6 ust. 1 lit. a) RODO – na podstawie zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów;
  9. art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne do realizacji Konkursu, którego uczestnikiem jest osoba, której dane dotyczą oraz w celu podjęcia działań na rzecz Uczestnika Konkursu, a w szczególności wysłania Nagrody;
  10. art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze – w szczególności obowiązków wynikających z Ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych oraz Ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych;
  11. art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony interes administratora w zakresie, w jakim podanie danych osobowych jest niezbędne dla realizacji wszelkich działań związanych z organizacją Konkursu, w tym:
    1. wykonania zobowiązań Administratora jako organizatora Konkursu, a w szczególności w zakresie wyboru zwycięzców, poinformowania o zwycięzcach, przekazania Nagrody oraz rozpatrywania ewentualnych reklamacji;
    1. ustalenia, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami związanymi z realizacją Konkursu.
  12. Dane osobowe związane z organizacją Konkursu będą przetwarzane przez cały okres jego trwania, a po jego zakończeniu przez okres niezbędny do realizacji wszelkich zobowiązań, w tym wydania Nagrody lub przedawnienia roszczeń wynikających z przeprowadzenia Konkursu. Ponadto dane osobowe dotyczące incydentów związanych z naruszeniem zasad dotyczących ochrony danych osobowych, Regulaminu Konkursu, bezpieczeństwa osób lub mienia, lub przepisów prawa, mogą być przetwarzane dłużej – tj. do czasu wyjaśnienia sprawy albo zakończenia odpowiednich postępowań.
  13. Dane, o których mowa powyżej, mogą zostać przekazane następującym podmiotom:
    1. podmiotom, którym dane osobowe są udostępniane w ramach realizacji Konkursu, a w szczególności firmom transportowym, firmom kurierskim;
    1. podmiotom należącym do grupy kapitałowej Organizatora – w ramach czynności związanych z prowadzoną działalnością;
    1. organom lub podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa;
    1. podmiotom, którym dane są udostępniane na podstawie zawartych umów dotyczących działalności prowadzonej przez Administratora – w tym m.in. firmom zapewniającym obsługę IT, kancelariom prawnym, biegłym rewidentom, tłumaczom przysięgłym, filiom franczyzowym itd.;
    1. organom lub podmiotom, którym dane zostaną udostępnione na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą.
  14. Uczestnikom, których dane osobowe są przetwarzane przysługuje prawo dostępu do przetwarzanych danych osobowych, prawo sprostowania danych osobowych, prawo usunięcia danych osobowych, prawo ograniczenia przetwarzania danych osobowych, prawo do przenoszenia danych osobowych, prawo do niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, prawo do złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
  15. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany (w tym w formie profilowania), w ten sposób, że w wyniku takiego zautomatyzowanego przetwarzania mogłyby zapadać jakiekolwiek decyzje, miałyby być powodowane inne skutki prawne lub w inny sposób miałoby to istotnie wpływać na osoby, których dane dotyczą.
  16. Dane osobowe, o których mowa powyżej, nie będą przekazywane do Państw Trzecich lub organizacji międzynarodowych w rozumieniu art. 44 i nast. RODO.
  17. W sytuacji, gdy przetwarzanie, którego dokonujemy narusza przepisy RODO, osoba, której dane dotyczą ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa (fax. 22 531 03 01, Infolinia: 606-950-000).

IX. POSTANOWIENIA KOŃCOWE.

  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu Cywilnego.
  2. Organizator jest uprawniony do zmiany postanowień niniejszego Regulaminu, o ile nie wpłynie to na pogorszenie warunków uczestnictwa w Konkursie. Dotyczy to w szczególności zmian terminów poszczególnych czynności Konkursowych.
  3. Jeżeli jakiekolwiek postanowienie niniejszego Regulaminu okaże się w całości lub w części nieważne, bezskuteczne lub niewykonalne na mocy obowiązujących przepisów prawa, nie wpływa to na ważność i wykonalność pozostałych postanowień Regulaminu. W miejsce postanowienia nieważnego, strony przyjmują, że stosuje się postanowienie ważne i wykonalne, które w możliwie największym stopniu odpowiada celowi gospodarczemu i prawnemu postanowienia pierwotnego.
  4. Wszelkie spory wynikłe organizacji i przeprowadzenia Konkursu będą rozstrzygane przez sąd właściwy miejscowo dla siedziby Organizatora.